Visitas {الزيارات} الزيارات

Piso en venta en Chamberí, Madrid

1.017.107 €

Carranza, Madrid

REF 63253, 2 هب., 2 مراحيض, شيدت 125 m2

Acabados de alta calidad

Buena comunicación con el centro de Madrid

Menos de 100m² de las estaciones del metro de Bilbao y San Bernardo

A escasos minutos andando del Paseo de La Castellana

Cerca de la Plaza Colón

الوصف

Oi Realtor ارائه شده در آپارتمان زیبا و منحصر به فرد برای فروش ساختمان های جدید ، مساحت 125 متر مربع ، ساخته شده در سال 1900 ، کلیه نمای خارجی ، واقع در املاک برجسته در خیابان کارانزا ، دارای آسانسور و در وضعیت عالی است ، با بالکن که منظره ای بی نظیر از کل منطقه خیابان کارانزا را ارائه می دهد.

جزئیات آپارتمان فروشی در مادرید
توزیع فضاهای موجود در این آپارتمان برای فروش به گونه ای طراحی شده است که بیشترین درخشندگی را که از طرف نما و فضای داخلی ساختمان و بالکن ارائه شده است.

این هتل دارای یک سالن ورودی ، یک اتاق نشیمن جادار و زیبا با شومینه ، مبلمان برجسته ای است که به اتاق زرق و برق زیادی می دهد ، پنجره های بزرگ مشرف به بلوار. اتاق نشیمن راحت و دفتر اجرایی.

این هتل دارای یک آشپزخانه مستقل ، مجهز به لوازم مدرن و یک توالت مودبانه است. از طریق یک توزیع کننده به منطقه شب می رسیم ، دارای دو (2) اتاق خواب بزرگ و دنج ، دو (2) حمام مجهز ، اتاق رختکن و کمد داخلی.

پایان های با کیفیت بالا با هدف آوردن شخصیت و شخصیت به این آپارتمان انتخاب شده است. توزیع فضاها به منظور استفاده کامل از درخشندگی ارائه شده توسط نمای و پاسیون طراحی شده است. خانه ها دارای تهویه مطبوع گرم و سرد توسط Aero therm و تهویه مطبوع انجام شده ، آشپزخانه و حمام کاملاً مجهز هستند. نجاری داخلی و خارجی از جنس چوب و کج و دو طرفه ، پنجره ها و درهای کشویی با دو جداره ، کف پارکت و ظروف ساخته شده از ظروف چینی ساخته شده است.

این مزرعه دارای آسانسور با درب های اتوماتیک است و در زیرزمین یک اتاق زباله ، یک اتاق ابزار و فضای انبار مشترک و همچنین یک پاسیوی سنگ آهک با کیفیت اول با شن با پوشش گیاهی وجود خواهد داشت.

محیط زیست.
Chamberí یکی از محله های اشرافی مادرید است و دارای معماری برجسته ای است که شیوه زندگی منحصر به فردی و پر جنب و جوش را ارائه می دهد. در چند دقیقه پیاده روی از Paseo de La Castellana و بعضی از جذاب ترین میادین مادرید ، پلازا د پارس ، پلازا د سانتا باربارا ، بیلبائو و سایر موارد واقع شده است. مراکز آموزشی عالی ، ارتباط بسیار خوبی با مرکز مادرید و حومه ، کمتر از 100 متر مربع از ایستگاه های مترو بیلبائو و سن برناردو ، حمل و نقل شهری نیز بسیار راحت است ، مسیرهای اتوبوس همیشه در دسترس است.

محله برجسته Chamberí در شمال شرقی شهر مادرید واقع شده است و یکی از مناطق منحصر به فرد و نخبه گرا در مادرید است ، در مجاورت مجسمه باروریو د مالآسا. این سرویس طیف گسترده ای از خدمات اضافی را دارد که آن را از سایر مناطق مادرید متمایز می کند. اول از همه ، لازم به ذکر است که تمام آپارتمان ها ، شهرنشینی ها و مجتمع ها دارای امنیت خصوصی ، دارای امکانات ممتاز (رستوران ها ، بارها ، سالن های ورزشی ، مغازه ها ، مراکز خرید پیشرفته و جذاب ، مراکز درمانی ، سوپر مارکت ها ، مناطق تفریحی و هنوز هم هستند) این محله برجسته خیلی بیشتر است)

خیابان کارانزا به محور بلوارهای این شهر تعلق دارد و در چند متری از پلازا کلن واقع شده است.

در این شهر آرامش و فضای خوب محله حاکم است.

توجه: مالیات بر فروش در قیمت گنجانده نشده است. نرخ موجود در زمان مشارکت با 10٪ مالیات بر ارزش افزوده در حال حاضر در نظر گرفته شده است....

DISTRIBUTION

  • السطح: 105 m2
  • 2 غرف
  • 2 مراحيض

المميزات

Adapted for disabled people
Water
Air conditioning
Fitted Wardrobes
Elevator
Balcony
Heating and cooling system
Heating
Open-plan area
Garden
Phone Line
Light
Built-in light
Patio
Satellite TV
Basement
T.V
All Exterior
Video intercom
Home appliances

البيئة

Centric
Subway
Trees
Bus Station
Shopping Centers
Schools
Urbanization
Clear views

الموقع

Carranza, Madrid

Orlando S.

Orlando S.

انظر التفاصيل

911 09 30 83

خصائص مماثلة

Segment Pixel View Conversion Pixel View